Pages

22 Eylül 2014 Pazartesi

ALMAN FOREX ROBOTU İLE ALMAN FOREX SİNYALLERİ ARASINDAKİ FARKLAR

  • Metin Yaramış Alman-Forex-Robotu ve alman forex sinyalleri arasındaki fark nedir tek ürünü alsak da para kazanabilirmiyiz yinede
    1 · Dün, 00:21
    • Alman Forex Robotu Alman Forex Robotu, her şeyi otomatik yapar. Sinyal programında ise insiyatif sizdedir. İkisi farklı ürünler, birlikte veya sadece bir tanesini de kullanabilirsiniz.
      1 · Dün, 00:41
    • Metin Yaramış teşekkürler cevap için,
      1 · Dün, 05:35
  • TC Ömür Hayta ben yine iyi yetiştim valla  geç kalmamışım programı tavsiye ediyorum gerçekten iyi şeyler yapabilecek bir program fakat önemli olan noktayı kaçırıyoruz. Robot tamamen otomatik olduğu için bazen çok çok önem arz eden verilerin geldiği zaman robotu kapatmamız gerekiyor. Çünkü robot bunu analiz edemiyor. Geri kalan zamanlarda çok profesyonel çalışıyor. Programı kullanırken anna hanımın tavsiyelerine uymayı unutmayın 
    4 · 20 Eylül, 00:58
  • Yukardaki veriler aynen Facebook sayfasından alıntıdır.
  • Evet arkadaşlar çok merak edilen bir soruyu da böylece yazılımcısının ağzından yanıtlamış olduk.İkisi arasındaki fark şu ki
  • Alman Forex Robotu tam otomatik çalışıyor size iş bırakmıyor(Forex geçmişi olmayanlara bunu öneriyorum.)
  • Alman Forex Sinyalleri'nde ise inisiyatif yani kontrol siz de oluyor.(Forex'e hakimseniz olabilir.)
  • Arkadaşlar ben Alman Forex Robotu'nu öneriyorum.Çoğumuzun bu konuda bilgisi yok,bırakın yatırımınızı yapıp para kazanma,al sat işini robot yapsın.Ayarları karıştırmayın.
  • Bir başka yazıda görüşmek üzere...

0 yorum:

Yorum Gönder