Pages

14 Eylül 2014 Pazar

FOREX İNDİKATÖRÜ NEDİR | ALMAN FOREX ROBOTU


  DÜNYANIN EN BÜYÜK FİNANS PİYASASI 
Forex dünyanın en büyük finans piyasasıdır. Günlük 5,5 trilyon Dolar’ın üzerinde işlem hacmi ve spekülasyon etkisiyle yatırımcıya kısa süre içinde yüksek değişkenlikte fiyat hareketlerinden yararlanma imkanı sağlar. Bu denli yüksek derinliğe sahip bir piyasada belli bir sermayenin fiyatları manipüle etmesi beklenemez. Dolayısıyla fiyat hareketleri manipülatif etkilerden arındırılmış, analizlere daha güvenilir cevaplar veren bir piyasa ortaya çıkar.

Forex İndikatör Nedir?


Peki, Alman Forex Robotu tam olarak nasıl çalışıyor ve para kazandırıyor?
Alman Forex Robotu, hareket eden kanallar ve kırılma(breakout) stratejisi üzerine
 temellendirilmişdir. Robotumuzu kurduktan sonra EURUSD veya EURGBP 
grafiklerinde, M30 zaman aralığında 2 sarı çizgi göreceksiniz. Bu 2 çizginin
 arası paritenin mevcut fiyat kanalını oluşturmaktadır. Aşağıdaki grafikte gördüğünüz
 gibi sarı çizgiler satış limiti(sell limit) ve alış limiti(buy limit) emirlerini temsil eder.
 Bir başka değişle parite değeri bu limitlerden birine ulaştığında işlem emriniz aktif hale gelir.

Grafik üzerinde sarı çizgilerin belirmesi ile aynı anda alt tarafta bulunan işlem 
menüsünde de bekleyen emirleriniz oluşur. Emirlerinizin türü, miktarı, 
aktif olacakları fiyat seviyesi, stop loss(zararı durdur) ve take profit(karı al) noktaları v.b.
 bütün detayları bu bölümde görebilirsiniz.    
GÖSTERGELER


Göstergeler grubu fiyat hareketlerinin belli matematiksel gerçekliklerinden yararlanılarak elde edilen sonuçların kati sayısal değerlerle ifade edilme şeklidir. Göstergeler neden ve sonuçları sorgulamaz. Grafik üzerine yerleştirildiklerinde belirli matematiksel hesaplamalar yöntemiyle sonuçlar doğurur ve grafiğe iliştirerek gösterir. Göstergeler fiyat hareketlerinin tarihsel sürecinde belirli baskılar altında hep aynı sonucu doğurmaya yatkın olduğu gerçeğiyle üretilmiş olup fiyatların kati değer hareketiyle şimdiki durumu ilişkilendirir.

Bunu yaparken rastlantısal ya da sezgisel odaklı sonuçlar üretmez, tamamen kesin sonuçlu matematiksel değerlerin işlem görmesiyle rakamlar elde eder ve grafikte uygun şekilde gösterir. Bu bazen fiyat üzerinde bir hareket yolu, bazen alt bölgede hacimsel bir gösterim, bazen de sınır belirteçleri şeklinde olabilir. Gösterimi ne olursa olsun, tüm göstergeler sübjektif değil, matematik gerçeklikli dayanaklar oluşturur.

Alman Forex Robotu piyasa yapacağınız kanal ve indikatörleri otomatik olarak bulur ve işlem yapmaya başlar.

Alman Forex Robotu Kullanıcıları

Alman Forex Robotu Kullananlar(05.08.2014)

Alman Forex Robotu tecrübemi ve ürün hakkındaki yorumlarımı paylaştığım makalem.



Öncelikle şunu söylemem gerekir ki internet üzerinden para yatırıp para kazanmaya tamamen karşı bir kişiyimdir. Bir bayan olarak internet veya para borsasının iyi bir tarafının olduğunu hiç görmemiştim. Forex piyasası ile tanışarak bende bu iş içinde yer almaya başladım. Önceki senelerde internet üzerinde araştırma yaparak devamlı olarak her konuda bilgi sahibi olmak isteyenlerdendim. Ailevi durumumuzun yeterince iyi olmamasından dolayı kolay para kazanmanın yollarını arıyordum. Eşimle birlikte her gün birçok şeye girişip pekte çözüm olanağı yaratamıyorduk. Daha sonra Forex adı verilen bir sistem hakkında mail adresime bilgi geldi.

Forex diye bir piyasadan ve kazandırdığı yüksek kazançlardan bahsediyordu. Ufak çaplı bir araştırma yaptım ve internette çoğu haber sitesi riskli ve kaybedenlerin çok olduğundan bahsediyordu. O yüzden bu konuyu tamamen kapattık. Daha sonra telefon numaramı nereden buldularsa beni bir kez daha aradılar. Anlattığı şeyler gayet mantıklı geldi ve eşimde bu konuda tatmin oldu. Bize piyasanın hep canlı olduğundan bu sistem sayesinde devamlı paranızı kontrol altına tutarak yatırımlarınız ile çok daha fazla kazanacağımızdan bahsediyordu. Sonra ufak bir para ile bizde sisteme üye olduk. Sistem oldukça karışıktı. Zaten eşimde bende bu konuda açıkçası çok fazla bilgiye sahip değildik. Sonra ufak olarak girdiğimiz bu sistemde başarısızlık üzerine başarısızlık yaşamaya ve devamlı olarak kaybetmeye başladık. Sitenin verdiği bilgiler ne zamanında idi ne de doğru idi.

Devamlı olarak yanlış yatırımlar yaparak var olan paramızı da erittik. Zaten sitede bize yardımcı olacak kimselere de nedense ulaşamıyorduk. Resmen paralarını aldıktan sonra bizi ıssız bir çölde bıraktılar. Forex hayatımıza damga vuran oldukça kötü bir deneyim olarak kaldı ve tamamen rafa kaldırdık. Şikayetlerin doğru olduğunu o zaman anladık. Daha sonra bir arkadaşımın Forex piyasasına bir site aracılığı ile gireceğini öğrendim. Alman Forex Robotu diye bir siteydi. Arkadaşıma ne dediysem ikna edemedim ve küçük bir meblağ ile bu işe atıldı. Sonra bir gün beni aradı ve devamlı olarak kazandığından benim nasıl kaybedebildiğime şaşırdığından bahsetti.

İlk başta dalga geçiyor sandım ama buluştuğumuzda bilgisayarda kazanç tablosunu bana da gösterdi ve gözlerime inanamadım. Hakikaten kazanıyordu. Sistem tam olarak sitede anlatıldığı gibi işliyordu. Eşimle birlikte Alman Forex Robotu nu alarak tekrar deneme kararı aldık ve Forex piyasasına katıldık.

Kurulum videosuna bakarak bir iki dakika içinde kurulumu yaptık. Sonra grafikler üzerinde sarı çizgiler oluştu. Tabi sadece 2 grafikte çalışıyor forex robotu. Anna nın söylediğine göre en stabil pariteler Euro Dolar ve Euro Pound pariteleriymiş. Bu nedenle robotun işleyişine en uygunu bu pariteler olduğu için diğer pariteler için bir geliştirme yapmamışlar. Bu arada Anna Türksoy, Alman Forex Robotu nun yaratıcısı olan çok tatlı bir hanım. Düşününce bana da mantıklı geldi çünkü makro değişkenler diğer paritelerde sert ve beklenmedik hareketlere neden oluyor ama bu 2 kur pek etkilenmiyor.

Neyse devam edelim, sistem gerçekten çalışıyordu. Bekleyen emirlerimiz ve onların tp sl emirleri oluştu. Başladık izlemeye :) 5 işlem yapıyorsa 4′ü karlı, 1′i zararlı. Sistem tamamı ile ciddi bir sistemdi ve açgözlülük ya da korkaklık gibi insani duygulardan ayrılmış kazanmaya odaklanmış sadece gerçekliği yansıtan bir sistemdi. Tıpkı adı gibi Alman disipliniyle makine gibi çalışan Forex Robotu.

Alman Forex Robotu ciddi anlamda bakış açımızı değiştiren tam anlamıyla tecrübe kokan ve çalışan bir sistemdi. Okuduğum yorumlardan gördüğüm kadarı ile sadece bize değil pek çok kişiye para kazandırmış. Şunu da belirteyim bu sistem sizin milyoner olmanızı sağlamıyor ama gerçekten kazanmanızı sağlıyor. Ortalama bir yatırım yaptık, aylık getirisi eşimle benim maaşlarımızın toplamına yakın. Alman Forex Robotu Türkiye de güvenebileceğiniz tek site diyebilirim. Ayrıca parayı ödedikten sonra kaybolan bir müşteri hizmetine değil devamlı olarak sizinle ilgilenen ve yardımcı olan bir hizmet kalitesine sahipler. Ben günde sadece bir kaç kez siteye MetaTrader4 ü açıp bakıyorum ve artık kesinlikle kaybetme korkusuna sahip değilim. Ben bu işlerde fazla bilgili değilim ama robotun işlemlerini izlemek dahi insanın ufkunu açıyor. Tepe ve dip noktalara gelince işlem yapıyor gerçekten süper. Eğer kafanızda Forex e başlamak gibi bir düşünce varsa bu robot başlamak için en uygun yer benden söylemesi, 6 aydır kullanıyorum bir şikayetim yok. Herkese hayırlı işler, bol kazançlar diliyorum.

Alman Forex Robotu Tecrübem(07.08.2014)

Alman Forex Robotu tecrübemi paylaştığım makalem.



Maddiyat konusunda sıkıntı çekmeyen biriyim. Devamlı olarak para işleri ile uğraşıyorum. Bundan dolayı Forex piyasası ile tanışmam uzun sürmedi. Yaşadığım deneyimler pek iç açıcı olmadı. Öncelikle para ile ilgilenen bir kişi olarak güven meselesine en çok takılan insanlardan biri olduğum yeterince anlaşılabilir. Para ile ilgili her şeyde illaki bir yardıma ihtiyacım olarak hareket etmekteyim. Para değerlendirmesinin düzgün olması durumunda bu sayede büyük karlar elde etmekteyim. Yıllar önce henüz bu piyasa hakkında bilgim olmadığı ilk zamanlarda internetten aldığım bir mail ve telefon üzerine Forex piyasası ile tanıştım. O zamanlar bir deli cesareti ve bilgisizlik yüzünden düşüncesiz bir şekilde varlığımın yarısı ile bu işe girdim. 
Para yatıracağım sitenin müşteri hizmetleri kar konusunda garanti veriyorlardı. Tabi ki belirli bir ücret karşılığında. Parayı yatırdıktan sonra ilk gün az da olsa ufak bir kar elde ettim. Sayfanın bilgileri eşliğinde yaptığım yatırımlar konusunda artık umutluydum. Yalnız ikinci günden sonra sadece para kaybetmeye başladım. Müşteri hizmetleri ya da kim olursa olsun sorularıma cevap alamıyordum. Çalışanlar o kadar ilgiliydi ki piyasa tahminlerine vasat demeye dahi dilim varmıyor. Gerçekle alakasız imkansız tahminler yaptıklarından dolayı uzun süre geçmeden bütün paramı kaybettim. Zaten karşımda bir muhatap dahi yoktu. Sonra benim gibi birçok insan var olduğunu internette dolaşırken buldum. İnanılmaz ama gerçek aslında dolandırılmışım. Bilgisiz altılı ganyan oynar gibi saçma işlem yapma başarısızlık zaten bu piyasanın kaderi imiş. Ailemle ilgilide pek çok sorun yaşadım. 
Her gün yaşadığım kaybetme stresi ailemle aramın bozulmasına da yol açtı. Kafayı takmıştım ve olanlara inanamıyordum her gün araştırmaya başladım. Daha sonra bu site ile yani Alman Forex Robotu sitesi ile karşılaştım. Önceleri tanınan bir site olmadığından tarayıcının son sayfalarında zor çıktı. Siteyi biraz incelediğimde güvenilir olduğuna karar verdim. Eski tecrübelerimden dolayı çekingen miktarda bir para ile bende tekrar Forex piyasasına atıldım. Ayrıca dolandırıcı niteliğinde olmayan gayet makul bir ücretle. Siteye ilk girdiğim anda dahi farkı hissettim. 
Her şey açık ve netti. Programın ara yüzü benimde anlayacağım tarzda berraktı. Bu robot gerçekten çalışıyordu. Çok yüksek miktarlarda para kazanmadım ki zaten sitede bunu vaat etmiyordu. Ama kazanıyordum kaybetmiyordum. Her şey otomatik olarak ilerliyordu. Alman Forex Robotunu programlayanlara sormadığım soru kalmadı diyebilirim. Para piyasası hakkında onlar sayesinde öğrenmediğim şey kalmadı. Bıkmadan usanmadan yanıtladılar hem de kısa bir süre içerisinde. 
Forex piyasasında başarının bu mantıkla geldiğini fark etmem zaman almadı. Alman Forex Robotu sayesinde tekrar bu piyasaya güvenim geldi. Artık bende Forex ile kazananlar tayfasındayım ve artık çok daha mutluyum. Hem de çok büyük işlemler yapmama gerek yok. Paramı rahatlıkla emanet edip günde 3- 4 kere siteye giriş yapıp paramı değerlendirmelerini izliyorum. Bilgili kişiler ile çalıştığımın farkındayım ve gayet memnunum. Program artık en iyi olduğundan arama motorunda direk olarak karşımıza çıkan ilk siteler arasında. Zaten bu sitenin bu çalışma ile çok daha iyi yerlere geleceği her zaman belli idi. Eğer sizde Forex piyasası hakkında endişe duyuyorsanız oldukça uygun bir ücretle bu site ile başlamanızı öneririm. 

Alman Forex Sitesine TIKLA

  1. Suat12 Ağustos 2014 00:25
    Ben Alman forex robot indir mek istiyorum fakat k.kartım yok ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler
    Yanıtla

    Yanıtlar


    1. admin13 Ağustos 2014 06:37
      K. kartınız yoksa banka havalesi yada EFT yaparakta alman forex robotuna sahip olabilirsiniz.Bunun için;
      -Yukarıdaki bağlantıya tıklayarak Forex alman robotu resmi sitesine gidin.
      -Sitenin en altındaki "Hemen al" butonuna tıklayın.
      -Açılan sayfada "Havale ile ödemek istiyorum" seçeneğine tıklayarak ödemeyi yaptıktan sonra robotu indireceğiniz link e-mail adresinize gönderiliyor.
      Bol kazançlar...
    2. alper14 Ağustos 2014 03:51
      Garanti ATM’lerinden havale, PTT Havalesi veya PayPal ödeme sistemi ile ödeme yaparakta alman forex robotuna sahip olabiliniyor...
    3. Yanıtla
  2. Kaan14 Ağustos 2014 07:46
    Ben dün internette gezerken gördüm alman forex robotu. Bakalım bi deniyeyim dedim satın aldım. 3-5 dakikada kuruyorsun zaten Metatrader’a.Hemen Pat pat bekleyen emirleri oluşturdu. Bir müdder izledim, sıkıldım dışarı çıkayım dedim. Akşam eve geldiğimde şok oldum. 3 işlem yapmış 183 dolar kar etmiş. helal olsun verdiğim paraya adamlar yapmış, alman sistemi mükemmel.
    Yanıtla
  3. cemre16 Ağustos 2014 04:18
    Forex robotu kullananlar arkadaşlar faydasını gördüyseniz olumlu yada olumsuz yorumları yazınki bizde faydalanalım
    Yanıtla
  4. mersinli3310 Eylül 2014 06:29
    Bende aldım alman forex robotunu %100 otomatik çalışıyor.Bilgisayarına kuruyorsun yani herşey otomatik bu kadarını beklemiyordum doğrusu
    Yanıtla
  5. Kemal13 Eylül 2014 04:04
    Ben aldım Müthiş bi robot bu Deneme hesabında 0.1 lotla 2 günde toplam 406,62 $ kar etti. Alman forex robotu yok böyle bişi yaaa. :))) Valaha hayran kaldım. Bundan sonra daha iyisini bekliyorum ;)
    Yanıtla

2 yorum:

  1. Güzel yorumlarınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. özgür bey merhaba .alman forex sayfasını aldım çalışıyor ama nasıl para kazanacam aracı bır kuruma kayıt olacagımızı soyledıler aracı kuruma ne kadar odeme yapacagız ve aracı kurum benım alman forex sayfasını aldıgımı öğrenınce benım işlerimi yaparmı.aracı kuruma para yatırınca alman robotmu devreye gırıyor.maile bılgı verırsenız çok sevınırım.sahipotgun@gmail.com

    YanıtlaSil