Pages

27 Aralık 2014 Cumartesi

İNANILMAZ FOREX SİNYALLERİ | ALMAN FOREX ROBOTU


Yukarıdaki videoda hiçbir robot programı kullanmadan bir trader 4 platformunda yaptığım yatırım videosunu izliyorsunuz.Açıkçası nerden alım yapıp nerde satacağımı ben de çok bilemiyorum.Her şey el yordamıyla çalışıyor.Ve sonuçta kaybediyorum.Alman Forex Robotu yazılımında ise her şey otomatik işliyor.Al ve sat sinyalleri size canlı olarak açtığınız tüm paritelerde otomatik olarak gösteriliyor.
Kural çok açık aşağı yönlü pembe oku gördüğünde sat,yukarı yönlü mavi oku gördüğünde al anlamı taşır.Ve çok büyük bir ihtimalle bu sinyaller doğru çıkar.
Alttaki videoda ise Alman Forex Sinyalleri ile çalışan bir arkadaşımızın paylaştığı videoyu izleyeceksiniz.



İki video arasındaki fark oldukça açık değil mi arkadaşlar.
Alman Forex Robotu tanımadığınız bir yerde gece karanlığında elinizi tutan bir dost eli,kılavuz ve fener olacaktır.
Buna eminim çünkü aldığım yorumlar,izlenimlerim,ve Google'da en ufak bir şikayet yazısının olmaması bana bu durumu ispatlıyor.
Bu yazılımla hayatımıza yeni bir sayfa açılacak,belki bizi borçlarımızdan kurtaracak,belki de hak ettiğimiz yeni bir yaşama kavuşmamıza vesile olacaktır inşallah.



Not. Ben ikili opsiyonlarla ilgileniyorum.İkili opsiyonlarda 4 adımda para kazandıran müthiş bir yöntem keşfettim ve bu yöntemi videolara çektim.İlgilenen arkadaşlar şuradan
bu çektiğim videoları izleyebilir.

0 yorum:

Yorum Gönder